Alla inlägg under december 2007

Av Lotta - 24 december 2007 13:28

Hoppas att ni alla som läser får världens bästa julafton!

Av Lotta - 23 december 2007 23:59

Idag har vi haft lite julmys ätit godis, fikat o skrapat lotter m familjen samlad. Jag vann 150kr :-)

Av Lotta - 22 december 2007 10:10

Idag fyller Hannah 4 år! :-) GRATTIS, till min snälla hund! Hon är min andra hjärthalva o omöjlig att leva utan

Av Lotta - 21 december 2007 21:30

Nu är jag i mormors gäst rum i Böle. Redo för julen :-)

Fick ett stort paket idag av ida o laban Hannah fick också ett paket. Ska bli spännande att få öppna, fått många paket av familjen också men de har jag inte hunnit titta på än. . .

Imorgon ska jag köpa de sista julklapparna om jag känner mig frisk då. Har blivit förkyld igen o hostar som en tokig. Ni får hoppas jag blir frisk snart :-)

Puss o kram

från Lilla Lotta

Av Lotta - 20 december 2007 23:14

Roligt att höra att tango o blistra blivit parade!

Hoppas allt går bra, så att valparna kommer i slutet av februari :-)

Av Lotta - 19 december 2007 19:22

Jag o ida var på inoff utställning i Boden den 1/12-07

Här kommer kritiken: Utmärkt typ HP

Trevligt huvud o uttryck. Tillräcklig hals. Tillräcklig benstomme. Visas i något högt hull. Välvisad.


Kritiken från off. uts. i Boden den 27/10-07. Domare: Marjo Jakkola

Utmärkt typ. aningen stor. bra huvud. bra hals. bra överlinje. tillräcklig benstomme. välkroppad kanske i ngt högt hull. aningen lång i länden. rör sig m bra steg. välvisad

Av Lotta - 19 december 2007 15:07

Förlåt till alla läsare för att jag inte uppdaterat bloggen på så jättelänge!!!

Finns det någonting "juligare" än doften av hyacinter??

Har funderat på att göra en fin julgrupp, vore roligt.


Ibörjan av veckan har jag bakat kolakakor o pepparkakor :-) Har hittat världensötaste formar som föreställer en labrador o en katt! Nu kan vi njuta av labradorpepparkakor t glöggen :-)


Har tränat lydnad med uttersvans hon är ganska "snabb" sen jag började använa klicker. Har börjat lära henne bära hem tidningen, det går också bra.


Pratat med några uppfödare som jag ska hälsa på under jullovet. TACK till er för att jag får komma. Ska bli roligt o träffa hundarna. Eftersom det kanske inte blir några valpar, valpen kan dö, det kanske inte blir några tikar o.s.v...  så har jag pratat m flera uppfödare. Är också många som varit intresserade av valpar från de kennlar jag pratat med, men jag hoppas att just jag ska få möjligheten att få köpa en valp :-)


Pratade med mamma nyss hon var utanför itala/orrefors butiken o skulle köpa julklappar, hoppas hon köper åt mig! Tycker de har så fina saker:-)

Ovido - Quiz & Flashcards