Alla inlägg under april 2008

Av Lotta - 27 april 2008 07:46

I natt drömde jag att en gammal klasskompis pojkvän, som jag bara träffat 2ggr, dött i en bilolycka. Det var en så hemsk och verklig dröm.

Ni vet när man sekunderna efter att man vaknar, inte vet om man drömt. När jag vaknade hade jag gråtit i sömnen, jag var blöt på kinderna...


Hans flickvän sa "jag kan inte förstå att han är borta". Och man kan aldrig förstå det...


Vad som helst kan hända, vem som helst, när som helst!



Alla människor som försvunnit i en liv på andra sett, gamla ex, vänner man blivit osams med, tappat kontakten, och de som flyttat för långt bort. Vet dom om hur mycket de betytt?? Att men delat sekunder av sitt liv, som man aldrig kommer glömma??


Av Lotta - 16 april 2008 15:01

Varit ute och gått på isen i det fina vädret :-) blivit lite brun nu. Måste åka in till råne och sola på solariet inför resan nån dag.


Imorgon ska jag till luleå och fixa passet. Hannah ska till veterinären också hon har fått öroninflammatin inte så kul!

Ikväll ska vi träna apportering en stund iallafall roligt!! :-)


Kanske ska på utställning i helgen och titta på när en kompis ställer sin hund...

Ovido - Quiz & Flashcards