Direktlänk till inlägg 9 mars 2008

Lydnadsträning

Av Lotta - 9 mars 2008 08:47

Hej hej!

Tränade lydnad igår med ida, jättekul och mysigt!

Vi var utanför bygdegården här i böle, där finns en stor plogad plan så det var toppen att träna där :-)

Ida och laban ska nog tävla snart, men jag måste träna mer på att vara inför publik. Ida tog lite kort när vi tränade, hoppas snart kunna lägga ut dom på min och hannah's hemsida www.123minsida.se/hannahlotta

 Sedan gick vi på promenad på en mysig liten väg i skogen :-) Är roligt att gå på promenader här det är så vacker natur!! :-)


 
 
Miriam

Miriam

17 mars 2008 16:24

Aw vad söt vovve! :)

http://ifthingswereperfect.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 8 juni 2008 05:19

Har resfeber och kan inte sova. Vaknade 03:25 Huja! Tappade låset till väskan igår, inte kul! Vill bara komma iväg nu! Men känns konstigt att lämna Hannah hemma, hon brukar ju alltid vara med mig, tror hon kommer bli så ledsen när jag blir borta i...

Av Lotta - 3 maj 2008 19:42

Hoppas vi kan bli vänner igen!

Av Lotta - 27 april 2008 07:46

I natt drömde jag att en gammal klasskompis pojkvän, som jag bara träffat 2ggr, dött i en bilolycka. Det var en så hemsk och verklig dröm. Ni vet när man sekunderna efter att man vaknar, inte vet om man drömt. När jag vaknade hade jag gråtit i sömne...

Av Lotta - 16 april 2008 15:01

Varit ute och gått på isen i det fina vädret :-) blivit lite brun nu. Måste åka in till råne och sola på solariet inför resan nån dag.   Imorgon ska jag till luleå och fixa passet. Hannah ska till veterinären också hon har fått öroninflammatin inte s...

Av Lotta - 28 mars 2008 08:44

 I sommar ska vi åka till Tunisien sm ligger i norra Afrika :-) vi ska bo på det 4stjärniga hotellet Riu Park El Kebir   Hotellet ligger i de norra delarna av staden Hammamet och har havet på två sidor =) Vi ska också besöka en djurpark, gå på beduin...

Ovido - Quiz & Flashcards