Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Lotta - 19 mars 2008 14:02

Idag har jag beställt lite hundsaker :-) En kong, två dummies, ett jaktkoppel i läder, och en visselpipa blev det = )



Längtar efter att få börja med kallvilt, får se hur det går, hon är ju medfött egoistisk min hannah :b men det går bra bara vi tränar rätt.


Idag har jag inte ätit så nyttigt!!

Frukost: 10 rutor mjölkchoklad, en smörbulle, en heel tacopaj :p och massa pringles chips. Har under veckan nästan ätit ett helt rör pringles själv:p Fyy dig lotta! xD


Nu väntar en och en halv veckas lov. Jag och mamma ska beställa resan till turkiet om vi kan enas om när vi ska åka *hoppas hoppas*



GRATTIS MIRIAM som blev 16 år den 18 Mars!


Nu ska jag snart äta lunch, spagetti och köttfärssås blir det, och sedan ge mig iväg! = )



Ovido - Quiz & Flashcards